3.10.2015

Välitilassa

muokkaus6

                Pitäisi vain oppia
                ettei mikään kestä ikuisuutta,
                niin se ei joka kerta
                iskisi vasten kasvoja

                Aina kun olen luullut
                löytäneeni jotain varmaa,
                olen pettynyt

muokkaus1
             
                Olen menetyksien
                ja uuden ajan välissä,
                yksinäisyyden välitilassa

muokkaus5

                En ikinä unohda sitä kesää
                ennen kuin me neljä
                jatkoimme erikseen eteenpäin

                Tai vuosia myöhemmin
                sitä syksyä
                ja pyörryttävää ensilunta

                En edes teitä, joita luulin
                parhaiksi ystävikseni
                vaikka mitä tapahtuisi

                Oli se kevät ja ne ajat,
                ihmiset vain korvautuivat toisilla
                tarkoituksettomasti

muokkaus1                
                Kävelimme melkein
                käsi kädessä talvipakkasilla,
                missä olet nyt?

                Entä sinä,
                joka vannoit niin kovasti
                rakkauttasi minulle?

                En edes osaisi sanoa
                hyvästejä teille kaikille enää

muokkaus7

               Sinunkin sylissä
               olen pelkkä sätkynukke
               nykyään

3 kommenttia: