20.7.2015

Vanhoja kuvia

p5 p3 p1 p2 IMG_9437 p6 p4
      Heiluvalla bussin penkillä,
      kirja kädessäni minä nukahdan
      uneen levottomaan
      joka mutkittelee bussin tahtiin,
      katkeaa ennen kuin ehtii liian syväksi

      Olen vain väliaikaisesti poissa
      ja sinä olet väliaikainen,
      tiesithän sen?

      Vai voiko rakkaus ollakaan väliaikaista,
      sillä me molemmat olemme hiljaa
      kun joku sanoo meitä rakastuneiksi

      Ja joka kerta kun kuulen sen sanan,
      koko sieluni tuntee sen ytimessä asti
      sillä se sana on
      liian voimakas minun käytettäväksi

17 kommenttia:

  1. Ihania nää kuvat sun blogissa! :)

    VastaaPoista
  2. Voi ei, ihana Powerpark! <3 Kisamatkan muistot tulvii yhtäkkiä mieleen, paras reissu so far. Nättejä kuvia kieltämättä, jotenkin välittyy Powerin tunnelma oikein tuolta.. Voin jo haistaa Junker -aterian herkkuburgerin ja rasvassa paistetut ranskalaiset..<3 Oi että.

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, itsellänikin tuli pieni kaipuu tonne takaisin kun katselin näitä viime kesäisiä kuvia :D Ja pakko sanoa, että oli siellä kyllä hyvää ruokaakin! :')

      Poista
  3. Tosi mielenkiintoinen runo. En tiedä kuvastaako se sun oikeeta elämää mitenkään, mutta minusta se oli tosi silleen koskettava jopa. Itse tykkään kirjoittaa tarinoita tosi paljon ja tää jollain tapaa kans inspiroi mua. Anteeks kun kirjoitan tosi sekavasti. :"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et kirjoittanut yhtään sekavasti! Apua, ihanaa kuulla että mun runo inspiroi sua :') Ja siis joo, kaikki mun runot olen kirjoittanut ihan omasta elämästäni (ja siksi tää blogi on mulle tosi henkilökohtainen)! Itse oon myös kirjoitellut tarinoita mutta ne on melkeimpä aina jäänyt kesken, joten tajusin että ehkä nämä lyhyemmät tekstit on enemmän mun juttu haha :D

      Poista
  4. Aaww, miten hienoja kuvia!! :) Oon käyny sun blogissasi ennenkin vierailulla ja jo silloinkin teki vaikutuksen tää sun erilainen tyylisi kirjoittaa.. tykkään!

    <3: http://pinksunsparkle.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) On aina niin kiva kuulla kehuja kirjoituksistani :)

      Poista
  5. Oi vautsi, upeita kuvia!
    http://loikkivat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Wou, oot saanut otettua tosihyviä ja tarkkoja kuvia (tähänkin) postaukseen :) ja kirjoitat tosi kauniisti ja osuvasti.

    https://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. OIII ihania kuvia, näyttää tosi kivalta mestalta! Oonkin jo sun blogin lukija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja sitä se kyllä on! Ja hei tosi kiva kuulla!! :)

      Poista
  8. Eikää,ihan sairaan hienoja kuvia! Muutenkin kiva blogi sulla! :)
    http://sanjaamanda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Ihania laadukkaita kuvia persoonallisella ja mielenkiintoisella tekstillä! Tosi kiva, erilainen blogi ja ihan oma tyylinsä!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista