10.7.2015

Häilyviä valveunia

m1 m2 m3
Seison keskellä hämärää yötä, puut humisevat. Jalkani ovat veltot ja reisiä polttaa. En ole onnellinen enkä onneton. En ole mitään. Yksi mitättömyys vain keskellä suurta maailmaa.
Elämä on polttanut minut loppuun. Olen ajautunut vähitellen siihen pisteeseen etten jaksa enää välittää. En jaksa miettiä. Olen jälleen yksin ja yksinäisyys kuluttaa minua. Saa varjot taas liikkumaan pääni sisällä.
Kaakaokuppi kädessä muistelen hämäriä iltoja. Voisin olla jossain muualla. Voisin olla ajamassa unelmieni perään mutta en jaksa enää. Olen lainannut kirjan ja aion lukea niistä tunnelmallisista öistä ja pois lähtemisestä. Nähdä valveunia muista elämistä.

12 kommenttia:

  1. Aivan käsittämättömän ihania kuvia! Ja artsya tekstiä ♥

    VastaaPoista
  2. Kaunis teksti ja tosi tunnelmallisia kuvia! :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoitat ihanasti ja oi noi kuvatkin on ihanan tunnelmallisia, vau <3

    VastaaPoista
  4. Wau mikä auringonlasku<3 Upeat kuvat<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Selailin hetken sun blogia ja sun kuvat on upeita! Ajattelin kysellä että millä kameralla kuvaat ja mitä objektiiveja käytät? Ja ois tosi kiva jos kirjoittaisit postauksen kuvaus jutuista, tai jos sulla sellainen jo on niin voisitko linkata :)

    http://juli-aaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! En oo ikinä tehnyt postausta noista kuvaus jutuista enkä aio tehdäkään, syystä ihan että mulla on canon eos 1100d eikä mitään lisä objektiiveja, eli siis mulla ei ole mitään parhaimpia välineitä :D Muutenkaan en ole niin hyvä kuvaaja että kehtaisin tehdä asiasta erikseen postausta, haha :)

      Poista
  6. Osaat kirjottaa aivan sairaan hyvin!! Ja niin ihana tunnelma näissä kuvissa ja sun blogin ulkoasu on kauniin persoonallinen❤

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista