18.7.2015

muokkaus4
  Vain yksi huurteinen katse,
  kymmenen kaljaa
  ja olen sinun sylissäsi taas


  yön pikkutunteina
  sinä vain silität minun
  käsiäni poskeani huuliani
  ja aika kuluu


  annamme kaiken muun lipua
  ohitsemme,
  käsi kädessä, peukalosi
  huulillani
  voisin itkeä puhtaasta onnesta


  sitten,
 yö vaihtuu varhaiseen aamuun
  ja minä lähden


  muistaen jokaisen käsiesi
  piirron iholleni,
  nukahdan hymyillen


  mutta,
  minä lähdin
  niin kuin aina muokkaus2 muokkaus5

8 kommenttia:

  1. Oikeesi herranjumala sun blogi on täydellinen!! Rakastuin juuri ihan kaikkeen, söötti nimi, selkeä ulkoasu, törkeän nättejä kuvia ja kirjoitat ihan mielettömän kivasti. Sait musta just uuden lukijan! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kiitos ihan sairaan paljon!! :o Niin ihana kuulla! :)

      Poista
  2. Ihana blogi, en tiiä mitään mikä puuttuisi tai olisi liikaa! Ihana !
    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Musta tuntuu, että mä taisin rakastua sun kirjoitustyyliin. Herranjumala oikeasti, sä kirjoitat täydellisesti ja antaisin mitä vaan, että osaisin kirjoittaa yhtä hienosti! Ja nää valokuvat, ne on niin arkisista asioista ja tilanteista otettuja, että se arkisuus tekee niistä kauniita. Sun blogi on todella upea niin kuin sinäkin olet varmasti ihmisenä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vau, kiitos ihan älyttömän paljon!! On aina niin ihana kuulla kehuja kirjoituksistani kun se on mulle aina ollut niin tärkeää, ja blogistani ylipäänsä :) Itsekin kuulostat upealta ihmiseltä :)

      Poista
  4. tykkäään tykkään!! ihana tapa kirjottaa ja toi kuva käsistä on älyttömän hieno.

    http://kolmekertaakolme.blogpsot.fi

    VastaaPoista