24.6.2015

Quotes

quote10 quote1 quote8 quote3 quote4 quote5 quote6

11 kommenttia:

  1. Tosi mielenkiintoinen blogi, en tekisi mitään toisin.❤ Tykkään paljon, erilaisia postauksia jotka saa ajatukset hereille :)!❤Jatka samaan malliin!
    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tuo kolmonen on aika purrfect! Mistä oot repässy nää kuvat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä :-D Kuvat on ihan mun ottamia ja tekstit oon löytänyt weheartitista :) Kaivelin vähän vanhoja arkistoja löytääkseni sopivia kuvia, joku kuva saattaa olla kaksikin vuotta vanha ja joku taas viikon :-)

      Poista
  3. Tosi ihania ja kekselijäitä postauksia sulla. Tykkään tosi paljon tästä quote jutusta ja muutenkin sun kuvat ja textit tuo mun mieleen juttuja.. esim tuo rakkaus postaus awwww ihana! Jollain tavalla sun blogi erottuu muista. :) Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sait hymyn mun huulille, ihana kommentti! Kiitos paljon sulle :)

      Poista
  4. Ihanan upea ja inspiroiva postaus! Saanko kysyä, mistä näin hyviä sitaatteja on löytynyt ? :)
    - P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Tekstit oon löytänyt weheartitin quoteista!

      Poista
  5. Vau, oletpa hyvä ottamaan ja muokkaamaan kuvia! Haha, tunnistin, mistä olet ottanut tuon kuvan, missä on naamareita tikuissa. ;-) Samaistuin etenkin ensimmäiseen kuvaan, mutta muutkin kuvat olivat hyvin samaistuttavia.

    Btw, rakastan simppeliä ulkoasuasi!

    http://pirstaloitunut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :) Ja haha varmasti nää quotet on jollekin weheartitin suurkäyttäjälle tuttuja :-D Itselle nämä quotet merkkaavat paljon joten tosi kiva kuulla että joku muukin samaistuu näihin :)

      Poista
  6. Kauniita, ihania ja tunnelmallisia kuvia. :) Kuppikuva on suosikkini.

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista