9.6.2015

GOOD LIFE

muokkaus1 muokkaus2 muokkaus3 muokkaus1 muokkaus2 Tämä kesä on alkanut hyvin, musta tuntuu että tällä kertaa minun ei tarvitse yrittää tehdä kaikesta unohtumatonta ja pettyä jälleen. Vasta nyt olen huomannut kuinka paljon koulu ja väsymys painoivat minua koko ysi luokan ja olen niin helpottunut että voimani ovat palautuneet taas. Seuraavat kolme vuotta pelottavat minua, mutta en aio murehtia sitä. Ajattelin kerrankin elää.
Eilen kuitenkin tuntui taas siltä että koko maailma kaatuu niskaan. Minun oli pakko paeta todellisuutta. Juoksin vihani pois, annoin jalkojeni viedä minut jonnekin missä en ole ikinä ollut. Makasin maassa, kuuntelin keinun hiljaista kitinää tuulen tahtiin, annoin ajatukseni lipua olemattomiin samalla kun keinuin niin ylös kuin pystyin. Aurinko oli jo sen verran alhaalla että silmiä häiki, nurmikko ja kukat kimalsi. Katsoin pitkästä aikaa maailmaa läheltä.
Suihkussa annoin viimeisenkin vihan tunteen valua viemäristä alas kuuman veden mukana.

12 kommenttia:

  1. Ihan sairaan hienot pitsishortsit!! Pakko käydä kattoo löytyykö täältäkin jostain x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itsekin rakastuin niihin! Löysin ne Helsingistä, mutta kaupassa ei ollut enää yhtään mun koko jäljellä, joten heti kun pääsin kotiin avasin koneen ja tilasin nuo shortsit haha :-D

      Poista
  2. Ai vitsit miten ihania kesäisiä kuvia.. Kirjoitat lisäks tosi kivasti kyl, et tekstiäkin lukee mielellään eikä nukahtaminen käy edes mielessä, heh :) Tosta kirjasta tuli kyl mieleen, että pitäis itsekkin löytää jokin kiva kirja luettavaks.. en vaan yhtään tiiä mikä mua kiinnostais, kun en oo hirveä kirjojen lukija niin en ees tiiä mitä nykyajan nuoret lukee tänäpäivänä :D Mitkä on sellasia suosittuja.. Oiskos sulla heittää vinkkejä? :)

    Rentouttavia kesäpäiviä sulle! <3

    http://pinksunsparkle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana kommentti! Itse ainakin olen sellainen kirjojen suurkuluttaja että huhhuh :D Harry Potterit on tietenkin ihania mutta ymmärrän kyllä jos kaikkia ei sellaiset kirjat kiinnosta :D Musta tuntuu että nykyään on ihan hirveästi kaikkia dystopia tyyppisiä kirjoja, esim. nälkäpeli ja outolintu, mutta on niitä muitakin ei niin suosittuja mutta tosi hyviä. John Greenin kirjat on myös tosi suosittuja. Itse ainakin suosittelisin sulle Kirjavarasta ja Tuhat loistavaa aurinkoa -romaania, ne ovat silmiä avaavia ja jos yhtään historia kiinnostaa niin suosittelen :)

      Poista
  3. Tykkään noista sun kuvista ihan hirveesti :)! Tulee kaipuu kunnon lämpimään kesään, jolloin voi istua sen siiderin kanssa vaikka koko yön sielä rannalla - ah!

    http://unelmiensaperassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Meidän pitikin mennä uimaan ja ottaa yhdet siiderit, mutta sitten tajuttiin että merivesi on pirun kylmää ja hyvä jos tarkenimme takeilla ulkona... Lämpimiä ilmoja odotellessa :(

      Poista
  4. Ihanat nuo pitsishortsit ja tuo ananas, niin raikkaat! :) Tosi kiva blogi, jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  5. Nuo shortsit <3 mäki haluun!!

    ps. täältä ilmouttautuu Harry Potter -fani

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Noi shortsit on aivan mielettömän ihanat ja todella kivoja kuvia sulla taas! :) Kirjoitat ihanan persoonallisesti ja tunteella. Mulla on tänä kesänä ollut samoja fiiliksiä ja oon ollutkin todella väsynyt. Oon tosi onnekas ettei mulla ole vielä ollut kesätyöpaikkaa, koska välillä oli pakko vaan antaa aivojen levähtää. Pikku hiljaa alkaa olla palautunut koulun rasituksista ja voisi taas mennäkin töihin loppukesäksi! :)

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! Itse en mennyt tänä kesänä töihin juuri sen takia että saisin ottaa kerrankin rennosti ja pääsisin tästä väsymyksestä, vaikka kahtena edellisenä kesänä olinkin töissä :)

      Poista