30.5.2015

Ensimmäinen postaus

muokkaus2 Peruskoulun viimeinen todistus kädessä pahin pelkoni on käynyt toteen. Kaikki loppuu taas, enkä ole  valmis. En ole ikinä. Ysiluokka oli yläasteen ikimuistoisin vuosi, mutta jätin sille polulle myös paljon asioita mitä kadun. Päivä päivältä ne asiat ovat lähempänä peruuttamatonta, mutta uusi alku kai lievittää sitä vähän. 
Itku tulee vasta kotona. Ei edes hyvästejä.          
muokkaus2 IMG_8427 muokkaus3
Kesä alkaa ja samoin myös mun blogi. Mulla ei ole ikinä kesällä tekemistä, joten osittain tämä blogi on luotu ajan tappamiseksi, mutta osittain myös siksi, että mulle tuli yksinkertaisesti ikävä bloggausta. Eihän kahden vuoden jälkeen olekaan ihan helppo luopua tästä kaikesta. Joka tapauksessa, tässä sitä nyt ollaan, ja tällä kertaa aion tehdä kaiken omalla tavallani. Kirjoittaminen on aina ollut minulle tapa purkaa pahaa oloa pois, joten se tulee kyllä vahvasti näkymään blogissani. Toiseksi rakastan vaatteita, joten taidan tänä kesänä panostaa asukuvien ottamiseen. Mulla ei ole oikeastaan mitään tavoitteita tämän blogin suhteen, katsotaan sitten rauhassa mitä lukio tuo syksyllä tullessaan.

7 kommenttia:

  1. Vau, hieno ulkoasu tällä sun blogilla!
    Ainakin tän postauksen perusteella tästä tulee vielä hyvä blogi! Tykkään sun kirjotustyylistä, ja kuvat on hyvän laatuisia. :)
    Ja hei, yritä ajatella toi ysiluokan loppu uuden alkuna; yks ovi sulkeutuu, toinen avautuu! Mulla alkaa itselläni viimenen vuosi peruskoulussa nyt syksyllä ja mua jännittää jo nyt lukioon meneminen ja kaikki muut uudet jutut...
    Vielä pakko sanoa, että aivan ihana toi sun mekko tuossa ekassa kuvassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos paljon! Totta tuo mitä sanoit ysiluokasta, ja olenhan mä ihan innoissani uudesta alusta lukiossa. Oon vaan ehkä liian kiintynyt aina kaikkeen vanhaan ja tuttuun joten en kai osaa iloita aina uusista aluista :D Ja ei noita lukio juttuja vielä tarvitsisi jännittää, en mäkään jännitä vaikka se mulla pian edessä onkin :D

      Poista
  2. kiva blogin aloitus, tykkään ulkoasustakin paljon ! :-)

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hyvä postaus. Liityin lukijaksi! :)

    http://noorahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kivan- ja ihananoloinen blogi sulla! Tykkään mielettömästi tyylistäsi kirjoittaa ja kuvata! Keep it going girl! :)

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista